Duhaeren3003 Merhaba kızlar benim oğlum.15 aylık 4 dişi var yaklasık 3 ay önce cıktı en son dişi başka dişi yok daha 4 dişle kaldık 3 aydır bir problem olabilir mi neden diğer dişlerde hemen çıkmadı aklıma çok takılıyor fikir almak istedim
etipuf Duhaeren3003 bizimkide üst yanları hafif çıktı hatta önlerden önce onlar patladı ama daha fazla uzamadı geçen hafta alt yandan patlattı bi tane bizimkide uzun zamandır hiç çıkmıyordu 15 aylık benimkide