Bebegime uzun süreli araştırmalar sonucu atopik cilt teşhisi kondu ve sampuan,kremler önerildi ama asla bir işe yaramıyor ve sanırım atak dönemindeyiz büyük büyük sivilce şeklinde yaralar oluyor önerisi olan veya bilgisi olanlar yardım edebilir mi acaba😔