37.5 bebeklerde normal kabul ediliyor.Ateş olması vücudun aşıyı kabul ettiği anlamındadır.38 görmeden ilaç vermeyin ki aşının etkisini azaltmayın.Hatta bazı doktorlar bebeğin keyfi yerindeyse,emmesinde ve uykusunda problem yoksa 38.5 bile bekletiyorlar.tabi ki tercih sizin