Hanımlar kızım 2 buçuk aylık ve geçen hafta bugün ateşlenmişti öksürüyordu (hala öksürüyor) burnu falan akıyordu. Kısaca hastalandı ve o zamandan beri çişlerini uzun süre tutuyor patlayana kadar yapmıyor. Altını açayım daha rahat yapar diye açıyorum yine yapmıyor. Dün gece de 8 saat neredeyse tutmuş en sonunda altını açtığımda yaptı ve çişi sapsarıydı. Şimdi de 6 saat olacak neredeyse hala yapmıyor ve sürekli uyumak istiyor. 1.5-2 saatte bir emziriyorum ve gayet de bol bol emiyor ama çişini de kakasını da tutuyor. Kakasını normalde günde 3 kere falan yapardı şimdi sadece 1 kere yapıyor o da az yani. Neden böyle oluyor bilgisi olan var mı? İdrar yollarında enfeksiyon mu var acaba böyle birşey yaşayan var mı aranızda lütfen yardım edin 🙏🏻🤧