Süt alerjisi çıktıysa siz süt ürünlerini bırakınca düzelecektir. Bence mama asla verme. Biberona alışınca memede durmak istemiyorlar sonra. Ben sütüm azaldığı için öyle yapmak durumunda kaldım şimdide memeyle savaş içinde emziriyorum. Süt olsa da savaşıyor. Aklınıza gelecek tüm süt ürünlerini,kakaoyu da dahil çıkarın düzelir inşAllah. Anne sütünü Allah veriyor bebek bununla doyucak diyor o süte alerji olma ihtimali çok çok düşük. Doktorlar hemen mamaya koşuyorlar ama bence yapmayın öyle bir şey.