Sabaha karşı uyanan bebeğimin ateşi ve titremesi nefes almasında zorluk şikayetiyle cam ve sakura şehir Hastanesi’ne gittik orda kötü bir doğum hikayem olmasına rağmen dışarıdan görünen hastanenin temiz oluşu üzerine başvurduğumuz acil bölümünde yine hüsrana uğradık
Bebeğimin nabzı 250 ye çıktı taşikardi geçiriyor du kusmaya ve cildi mosmor oldu ağlamaktan perişan olan bebeğimi o halde görünce bende çok ağladım ben ağlayınca gülen hemşire lere o panikle HC bsy diyemedim monitöre denilen makineye bağladılar oğlumu makine her ottukce içim gidiyordu hastanedeki bu olay canımı çok acıttı cocugum nefes alamıyor diye seslenince ilgi alaka sıfırdı çocuğumun koluna taktıkları serum kolunu salatalık gibi şisirdi bu serum akiyomu? Damara gidiyormu gelip kontrol eden yoktu daha fazla ilgisizliklerine dayanamayıp o haldeki bebeğimi hastaneden çıkarmak zorunda kaldım
Hastaneyi hiç tavsiye etmiyorum ✋