Mysons teflonda yaptığım gibi yaptım aslında. Sizin suyu az veya ısısı çok yüksek olmuş olabilir mi? Biraz daha lapa gibi oluyor dibi tutmasın diye suyunu iyice çektirmemiştim bende tek fark bu olmuştu. Belki de fazla durduysa ateşte o yüzden de yapışmış olabilir. Pirinci yağda kavurup üstüne 1e 1,5 su ekliyorum, tam kaynadığını görünce altını en kısık ateşe getiriyorum. Suyunu çektiğini görünce de kapatıyorum. Biraz lapa gibi oluyor bazen ama yapışmıyor