Babybus_ 7 ay 12 günlük sabah uyaniyoruz kahvaltı yapip tekrar uyuyoruz sonra uyanip biraz oyu oynuyoruz yada oyuncaklarını döküyorum kendi oynuyor max 5 dk 😂 sonra mama sandalyesine yanima alıyorum oglen meyvesini hazirliyorum yeme banyo uyutma derken kalkip hava güzelse parka gidiyoruz parkta cjmlerde ortu serip oturuyoruz oyuncakta götürüyorum yanimda iyi oluyor güneş varsa birazda güneş alıyor daha sonra aksam yemegi biraz daha oynama sonra uyku 💜
Defnemdenizim 7,5 aylık bizim kizda emekliyor eğitici kopekcik almıştım onun faydasini görüyorum severek oynuyor. Parmak gelisimi icin cingirakli gecmeli oyuncaklari var onlari da seviyor kitap okuyoruz bol bol kalan zamanda kendi evi talan ediyor zaten