Selime_Eymen Kızlar 2 gündür kanamam var 3 haftalık gebeyim doktora gittim iğne vurdu progestan verdi içiyorum kanama devam ediyor yaşayan var mı kanama durmuyor çok değil ama adet kanaması gibi çok endişeliyim düşer mi 🥺
Helbest_56 Geçmiş olsun canım.Bende yaşadım aynı durumu kan verdim bi gün sonra betam düşmüştü.Ama sonraki ay yine gebe kaldım üzülme senin için hayırlısı neyse o olur inşallah.😊