Kızlar merhaba bu birkaç haftadır sabahları özellikle karın ağrısıyla uyanıyorum hani regl olmak üzereyken ya da ilk gün bi ağrı olur ya aynı öyle ağrı ama regl de olmadım günü geçmesine rağmen bağırsaklarımı da bozmuş gibi oluyorum arada hamile olmamım imkanı yoktur dimi😂 korunuyoruz yani karın ağrısı geciken regl belirti değildir diye umuyorum başına gelen var mı böyle bir şey aynı zamanda da regl olmadığım için her yerim şiş gibi