Elifff kızım 8 aylık, geçen ay ilk seansıma girdim. Bir sorun olduğunu düşünmüyorum ve tüyler yavaştan dökülmeye başladı keşke daha önce gitseydim. Yalnız estetisyen kız bebek 6 aylık ve daha küçükse ve emziriyorsanız kol altına yapmıyoruz demişti. Ben de 7. Ayı bekledim o yüzden