Serenaycaner gmzeruya 11 aylık günde 4 biberon içiyo hala ve yemek yiyo 2 yaşına kadar içerse içmesini isterim çünkü içinde bir dünya vitamin var alamadığı vitaminleri mamadan alsın en azından