Kızlar bianda bebeğimin ateşi 39 oldu keyfi vs yerinde duş ateş düşürücü verdim 38.1’e düştü daha fazla düşmeyince korktum ilk defa ateşleniyor bu arada götürdüm acile orda da calpol verdiler sadece eve geldik ateşi 37.7 oldu ve şuan uyudu çok korkuyorum ben ateşten allah korusun uykuda havale falan geçirir mi başında mı bekliyetim ve havale falan geçirirse nasıl anlarım lütfen yargılamayın kötü bir geçmişim var havale ile ilgili bu yüzden çok korkuyorum 😪