Benanneoldum ilk zamanlar çok fazla süt emmiyorlar zaten yanılmıyorsam 30-40 ml 2 saatte bir , 11 günlük için. Çişi önemli demişlerdi onu takip et . Nerdeyse her defasında çiş yapmış olması beklenir. Kendini sağmayı dene bak sütün ne kadar geliyor 3-4 saat arayla sağınca. Bebeğini sık beslemelisin canım önemli olan bu.