urasinannesi34 Kizlar bikac gunlugune denize gidicez hemen hemen adet donemime denk geliyor.geciktirmek.icin ne yapmam.lazim ilac disinda bilgisi olan varmi. Dogumdan once duzensizdi simdi duzene girdi ama yine bozulur diye korkuyorum da
Haydinn urasinannesi34 Primolut kullanmıştım bıraktıktan bi kaç gün sonra da normal adetimi oldum ama emziriyorsanız vs eczacıya danışın o konu da bi fikrim yok , şimdiden iyi tatiller ☺️
Wanderlust urasinannesi34 bosuna ilacla hem hormonlarinizi hem de dongunuzu bozmayin tampon kullanin mis gibi sifir sizinti hem denize girersiniz hem beyaz sort/pant rahatca giyersiniz tasirma vs olmuyor tertemiz ve pratik
Tugce urasinannesi34 İlaç dışında yapabileceğiniz tek şey stres 😂 primolut kullanamazsınız. Emzirmeseniz bile çok yoğun hormon içeriyor, emzirirken imkansız kullanılamaz.
urasinannesi34 Wanderlust daha once tampon hic kullanmadim ama secenek olarak alayim yanima tesekkur ederim
urasinannesi34 Tugce demee ya emziriyorum malesef te kesicem insallah bu hafta hepsi ust uste geliyor ☹️