Merhaba oğlum 7 aylık ve birkaç aydır oğlumda oyuncaklarıyla oynarken kaldırırken kendini sıkma kasma gibi hareketler farkediyorum. Ama sanki hırslanıp sinirleniyor o yüzden yapıyormuş gibi geliyor . Altını değiştirirken bacaklarını kasıyor bir kere sonra bırakıyor kendini. Veya uzanırken sıkılıyor sanırım kendini kasıyor bazen kucağımda da yapıyor. Bu durumu yaşayan varmı normal mi