Mrcannesi Biz aldık ama öylece yatıyor. Site girişinde durmasına izin verilmiyor bir alt kata sığınağa indiriyoruz o kadar ağır ki ben tek başıma çıkaramıyorum çıkarsam belim kopar. Eşim de sürekli çalışıyor zaten zamanı yok bir kaç kez bindi sonra öylece kaldı. Tamam güzel hoş ama kaldırması indirmesi zor.