herseySeninleguzel11 Kızlar merhaba kendinize bayramlık aldınız mı?Hicbir şey bulamıyorum doğru düzgün. Neler aldınız nerden aldınız? (Tesettürlü degilim)
nur_eayni_h herseySeninleguzel11 elbise aldım aslında ama kargoda , nasıl olacağını merak ediyorum umarım beğenirim😊
Ece herseySeninleguzel11 hiçbişey almadım fırsatım olmadı nette de içime sinmedi birşey hafta içi çıkıp bakacağım
Halimea herseySeninleguzel11 hayır almadım cnm evde , kıyafetim var hic giymedim. onlardan birini giyicem cocuklara tek aldım.
_ipekk18 herseySeninleguzel11 bayrama özel almadım yeni elbiseler diktirmistim onlardan birini giyecegim sadece oglusuma aldık🌸
Gmznr2909 nur_eayni_h internet ten her şeyi alıyorum ama kıyafetten asla alamıyorum güvenemiyorum kalıbına
nur_eayni_h herseySeninleguzel11 ella garage den aldım instagramdan( uzun zamandır ilk defa kendime bişeyler aldım). Fotosu var ama fotoyu nasıl atacağımı bilmiyorum. Ayrıca tesettürlüyüm ☺️
afraninannesii herseySeninleguzel11 Zara’dan aldım. Şu anda indirimde güzel şeyler var. Tesettürlüyüm çok şey bulamadım ama sizin için seçenek vardır 😅
Halimea herseySeninleguzel11 https://www.minetanbutik.com.tr/yeni-gelenler Bu site gecen önume cıkmîstı hic alısveriş yapmadım ama cok sık elbiseler var bakın isterseniz.
Denizvepasa herseySeninleguzel11 2 tane elbise aldim trendyoldan. Birini bayrama giyeceğim diğerini de dugun nikah falan olursa diye aldim. Bayrama giyecegimin onu bir tik bol geldi onu daraltmam lazim. Ogluma da hem hediye geldi hem de ben aldım lcw den takım