Hemşire bu aşı karın ağrısı yapar dedi, calpol vermeme gerek var mı, vermeliysem 1 çay kaşığı yeterli mi?
Bir de kaka yapınca bezini hemen kapat ellerini güzelce yıka virüsü kakayla atar dedi, çiş için bir problem yok değil mi? Ve 1 kere kaka yapması hepsini atması anlamına mı geliyor.