Eşim öğretmen,şuan bulunduğu yere eş durumuyla geldi,bulunduğu okuldan memnun değil seneye 4.yılı dolacak benimde, il dışı isteyeceğiz. Şuan da il içi açıldı ama eşim bulunduğu kurumda 2 yıl 5 ay görev yapmış görünüyor. Normalde 3 yılı dolanlar il içi isteyebiliyorlar eşime de açıldı şuan tercih yapsa, il içinde bi okul gelebilir mi?
2.si seneye il dışı tayini isteyeceğiz inşallah, bu yıl il içi tercihiyle yeni bi okula gelirse,bulunduğu o okulda da 3 yıl kalma süresi olur yoksa seneye il dışı isteyebilir miyiz