Detaycianne benim kızım da 7,5 aylık oldu ama malesef istediğim gibi yemiyor ben de tükendim 😩 ne yapcağımı şaşırıyorum bir iki kaşık alıyor sonra ağzını resmen kitliyor mümkün değil açmıyor yemek istemiyor kaşığa vuruyor oturup ağlayasım geliyor bazen😩 Sadece tarhana çorbasını içiyor yoğurt ve mercimek çorbasını içmiyor. Yoğurt yiyor meyve yiyor muzlu muhallebi yiyor resmen bunların etrafında dönüyoruz. Çorbasına balık koydum onu da yemedi inşallah alışsınlar biran önce ve biz rahat edelim çok sıkıntılı bir durum şu ek gıda😩