Acemibiranne17 Kızlar 17 günlük bebeğim var. Humananın çayını aldım sütüm artsın diye ama kabızlık yapıyormuş. Çok zorlanıyor dünden beri kıpkırmızı ıkınıyor ama yok yapamıyor. Doktora gitmelimiyim ne yapacağımı şaşırdım.
Esra-muhammed Acemibiranne17 zamanın da aynı problem bendede oldu doktor normal 1 yaşına kadar tuvaletine hakim olamiyo falan dedi doktora gitsen bile sonuç alamıyorsun bende zeytinyağı veriyordum bir kaç damla birde bol bol masaj yapıyordum
Gmze1998 Acemibiranne17 kayısı meyve suyu iç hem kendin kabız olmazsın hem bebeğin hergun 2 bardak sabah akşam içerdim kızım 2.5 yaşında kurusu alıp veriyorum eline aradada meyve suyu alıp iciriyorum çok iyi geliyor iç sen sütünden gecer ona ve bol bol su iç 3 litreden aşağı düşürme icebiliyorsan 4 de olur çünkü havalar çok sıcak bebeğin su ihtiyacinida sen karsiliyorsun susuz kalma