Selamlar güzel anneler 4 ocak doğumlu bebişlerin 6.ay aşısı bugün müydü? Hemşire küçük kağıda yazmıştı kaybolmuş. Telefonumu da açmıyor.biraz uzak olduğu için boşuna gitmekte istemiyorum. Sizinle aynıdır muhtemelen, bilen varsa yardımcı olursa sevinirim 🤗🤗