23 aylik bir kızım var. Cani sağolsun. Doğduğundan beri kolik alerjik bir bebek derken asla durmaz oldu. Butun gun evin icinde koşturuyor. Hicbirsey yemek istemiyor. Kimseye gitmiyor. Gitse bile beni de yaninda istiyor. Herseye agliyor. Mizmiz. Cok asiri hareketli. Birde 5 bucuk aylik hamileyim. Cok usandim yıprandım. Duzelir diye bekliyorum ama yok. Daha kötuye gidiyor. Ne yapacam bilmiyorum. Bana bir akil verin lütfen