Benim 3 ay oldu 2. Sezeryanm bu ilkinde hiç böyle bi katlılık yoktu 2. De var cok canımı sıkıyo sanki hiç gecmicek gibi çok iğrenç bi görüntü alışamadım dr hatasımı diyorum bazen ama değildr heralde gececek mi bilmiyorum aynı durumda olupda yıllar sonra gecen arkadaslar yazarsa mutlu olurz