Kızımın on gündür geçmeyen pişiği var sudocrem hametan bepanthol yıkıyorum Her defasında geçer gibi olup yine çıkıyor Altan üç diş yeri şiş biri patladı diğerleri henüz çıkmadı ek gıda tamamıyla kesti yemiyor emiyor Bnde baharatlı vs tüketmiyorum Dişten olabilir mi pişiği