Nisaask Selam kızlar bebeğim 14 aylık olacak. Ama yürümüyor. Tırmanıyor. Oturamiyor. Beni oturtun diye ağlıyor. Çok üzülüyorum bu duruma bebeği geç yürüyen var mı? Yada hastaneye götürsem mi
1234___ Nisaask bebeğim 15 aylıkken yürüdü sonara birden korkmaya başladı taa 17 aylık olana kadar, boşuna endişe etmeyin kenidni hazır hisettimi yürür nede olsa daha çok zaman var önünde
Balkupum2505 Nisaask oğlum 15 aylikken yürüdü bende cok korkmustum merak etmeyin kendini hazir hissettiginde yurur 🤗
Glysrcn Nisaask 16 aylık yürümüyor daha bi kaç gündür bi kaç adım atmaya başladı .onu da eğer bi daha yap hadi dersek kızıyor emeklemeye başlıyor 😂 hiç söylemediğimiz bi anda ayağa kalkıp adımlamaya çalışıyor.
Nisaask 1234___ 10 aylıkken yürüdü. Görümcem sağolsun kafa üstü düşürdu. O zamandan sonra asla ayakta durmuyor korkuyor.
Nisaask Balkupum2505 kendime 18 aya kadar zaman verdim. Eğer o zmanaa kadar yürümese hastaneye götürürüm.
Kbraisik Benim oğlumda 14 aydır elinden tuttuğumuzda yürüyor babasından bana benden babasına gidiyor ama yürümüyor bende çok kafaya takıyordum dr 18 aya kadar yürümesi gerekiyor zaman tanıyın dedi. Oturmuyor derken desteksiz mi oturmuyor
Nisaask Kbraisik yok tırmanıyor kanepeye duvara beni indirin diye çağırıyor. Bizim yardımımiz olmasa oturmuyor öyle ayakta kalıyor