Doru Herkese merhabaa. Kızım 40 günlük 5 gün oldu kaka yapamıyor anne sütü ile besleniyor kaka yapmaması normal mi sizce
Egeninincisiii Doru Anne sütü alan bebeklerin 10 gune kadar kaka yapmamsi normal kabul ediliyor bazen bizde de oluyor canım korkma
Kuzeyataannesi Doru Canım benim oğlumda öyleydi, doktorumuz karnı Ağrırsa gliserin kansuk fitil verin dedi, ben verdim yaptı, öyle rahatladık bebeğim, ben kullandım, çok memnunum dene bence, eczanede uygun bir fitil pahalı değil.
Atatemel Doru çok normal canım benim oğlumda doğduğundan beri bazen 2 günde bazen 4 günde yapıyor sadece anne sütü alıyor doktora götürdük çok normal 10 güne kadar yapmaması dedi anne sütü daha sıvı olduğu icinn mama alan bebeğe göre uzun zaman sonra yapabilir dedi eğer huzurluysa kıvranmiyorsa bir sorunu yoksa çok normal ama eğer huzursuz karni ağrıyor ağlıyor sürekli ikinip yapamıyorsa fitil verir doktor