Gurbettebianne Seri yanı olabilr canım benim bebeğim o aylarda hiç uyumazdı gece 2 3 olurdu uğraşırdım uğraşırdım olmuyor bizle otururdu . Ama dikkat et hep öyle gidiyor . (Bizim öyle kaldı maalesef )