AAhsenn Bebeğim 40 günlük gündüzleri ana kucağında oturma odasında uyutuyorum gece beşiğinde bazı uzmanlar gece gündüz yerinde yatsın diyor gündüzü bilmesi adına öyle uyutuyorum doğru mu yapıyorum
Annakarenina_19 AAhsenn canım benimki 6 aylık ben de gündüz uykusunda salonda koltuktaki babyneste koyuyorum akşam beşiğinde uyuyor 👍 Birşey olmaz merak etme
Annakarenina_19 AAhsenn dışarda da olabilirsiniz mesela yatağının dışında yerlerde uyumaya alışsın doğru yapıyorsun
Deletedmom737383 AAhsenn Bende bunu çok merak ediyordum bazen yanlış mı yapıyorum diye düşünüyordum. İyi yorumlar iyi yönde yanlış olan bir şey yokmuş 😊
ARZU001 Geceyi ayırt edebilmesi için yatagina goturuyorum gunduzleri ana kucaginda yanimda yatiyor balkona bazen cikariyorum 68 gunluk benimki de dogdugundan beri aynı
AAhsenn Deletedmom737383 evet bende araştırıyordum bazı uzmanlar gece gündüz yerinde yatmalı diyorda kendi odasına geçince gündüz de beşiğinde olmalıymış oda aydınlık olacak şekilde
Deletedmom737383 AAhsenn Şuan daha 2 aylık oldukları için odaları bile tam hazır değil yanımdan ayıramam anca 6 ay olduktan sonra o dediğiniz mantıklı ama şuan da yaptığımız doğruymuş😊