Boncuk-anne Evde değil de büro gibi gidip çalışan var mı ?tavsiye eder misiniz saatleri 9:30/18.10 60da bir 10 dk mola, yarım saat yemek molası , pazar tatil. Asgari ücret+prim
ak1905 Boncuk-anne ben çalıştım 5 yıl. Çok sabır gerektiren bı iş çok zordu benim için çok sabırlı bı insan olmama rağmen tükenmiştim. Çalışın ama tavsiye ederim ben vardiyaliydim tatilim hicbbelli olmazdı her an mesai gelebilirdi bazen olurdu servise binmisiz geri çağrıya girerdik falan filan ayrılalı 3 yıl oldu tekrar çalışma şansım olsa çalışırım ama. Sizin saatler tatil falan çok iyi hayat şartları çok zor zaten fırsatı kaçırmayın :)
Havvakiki Ben çalıştım Vodafone de büyük bir sirketti ama tasaren küçük 10-15 kişilerin çalıştığı yeri tavsiye etmem göründüğü kadar kolay değil ama deneyebilirsiniz prim almak zor oluyor saatlerce insanlara birşey anlatmak zor oluyor telefonda satışa tavsiye etmem asla biz müşteri sorunlarına bakıyorduk gözler ve kulak pert oluyordu ama seviyordum ben
ak1905 Boncuk-anne bence başvurun denemekten bişey kaybetmezsiniz. Diğer yazan arkadaş da GSM de çalışmış bende GSM taşeron ama büyük bı firmaydj dediği gibi prim almak zor. Servis yemek şirket karsiliyosa asgari ucret bile su zor dönemde biraz rahatlatır. Evet laf anlatmak çok zor ben monitör parlaklığını en aza indirirdim şirketin ışıkları mahvederdi siyah bı şemsiye koyar öyle çalışırdım o kadar yoğun olurdu ki yanımda oturan arkadaşlarıma serviste napiyosun diyebilirdim şaka gibi 😅 çok zor günler geçirdim çok zor şartlar altında çalıştım ama şuan o kadar zor ki ekonomik şartlar çocuklarıma bakacak biri olsa inanın o zor şartlarda yine çalışırdım.
Boncuk-anne ak1905 evet malesef artık tek maaş heleki işçi maaşla geçim çok zor haklısın. Başvuru yapmayı düşünüyorum ya olmazsaçıkarım ne yapayım dövecek değiller çalışamıyom diye :)
ak1905 Boncuk-anne bencede bulunduğunuz yerde iş şartlarını falan bilmem ama benim bulunduğum yerde bulunmaz Hint kumaşı gibiymis o sirket resmen 😑 Allah herkesin yardımcısı olsun şimdiden bol sabırlar
derenay Hattayken saniye gecmez mola tusuna bastığın an su gibi gecer molam bitmesin diye çişimi biriktirip wcye gittiğimi biliyorum dünyada ki en zor meslekler arasında yabancı ülkelerde 7 yıl calısınca emekli yapıyolar düşünün zorluğunu baska bi ii imkanı varsa onu tercih edin konusmak istemediğin halde konusmak zorunda kalmak cok sıkıntı her dakika aynı sabrı gösterecem diye kendini çürütüyorsun hele karsındaki aynı şeyi 30 kere tekrarlattığında malmısın diyemediğin için içinde birikiyor içine içine patlıyor tahammülü zor bir meslek