Doğduğundan beri emme problemi yaşıyoruz bı çok eğitime gittim ama eve gelince bebek emmiyor hava yutuyor yada memeye gelince çığlık çığlığa ağlıyor. Mamayı şiringayla veriyorum yada süt sağınca. Canı isteyince emiyor canı istemeyince emmiyor böyle bı durum yaşayan varmı aranızda ?