1mom1girl Merhaba baska birinin adina kayıtlı olan interneti adres degisikligi yapacagiz bana bir maile evrak atmam soylendin hangi evraklari atacagim ve attığım evrak illa internet üzrinde olan kisinin adina mi olması gerekiyor
aybikreis 1mom1girl Tabiki kayıtlı olan kişi adına olmalı sizi nerden bilsinler öyle değil mi? Başvuruyu da abone sahibi yapmalı. Bizim interneti eşimin üstüne olduğu için ben değiştiremedim misal. Eşimin halletmesi gerekti
aybikreis 1mom1girl Hayır farklı şehirden başvuru yapabilir. Biz taşınırken taşınmadan önce başvuru yapmıştık önce orayı kapatıyorlar sonra diğer adres kontrolü alt yapı var mı diye bakıyorlar sonra şartlar uygunsa bağlanıyor. Modem kutusu değişiyor şu an kullandığınızı kargoyla ücretsiz yolluyorsunuz. Yenisini getiriyorlar kurulum yaparken