Kızlar bebeğim 1 ay 11 günlük bugün ve beni emiyor +mama takviyesindeyiz bugun onu emzirdim sonra bezini falaj degistirirken kustu sonra mama vereyim dedim 90 ml yaptim ne kadar icerse diye çünkü bazen memede oynuyor icmemis oluyor doymasi icin fazladan yapıyorum ve 60 icmis icmemis bile kusmustu simdide uyuyor daha da yemedi ben hala ac oldugunu dusunuyorum bebegim kolik gibi birsey memede bagrindigi icin mama da uyguluyorum acaba acmidir çünkü cok minik dogdu haftasında doğmasına ragmen kilo alımı nasil olur onu bile bilmiyorum