Kizlar merhaba şuan hamileyim 21 haftalik. 5 gün önce devlet hastanesine kontrole gitmiştim ilaclarimda bitmiati doktor ilac yazdi ama degistirdi ilaclarimi ne yazdi bilmiyorum 3 ilac yazdi. Ama ben ay sonu diye hemen alamadim maas gununu bekledim fakat recetenin gunu 3 gunmus tabi 3 gunu gecti nasil alabilirim hayir ne yazdiginida bilmiyorum tekrarda gidip yazdiramam masul devlet hastanelerine randevu dusmuyor dussede 3 hafta sonraya var cok gec nasil gorebilirim alabilirim o ilaclari ya basina gelen varmi