Merhaba. Lütfen cevap verin ben üç hafta önce doğum yaptım ebe hiçbir şey vermedi o bölgeye sürmem için kontrole de çağırmadı ama hala dikiş yerlerim acıdığı işin batikon sürmeye başladım. Korkumdan dolayı hiç o bölgeye bakmıyordum ama az önce aynayla baktım basur gibi et parçası var iki tane acaba dikişlerim mi açıldı tam anlayamadım doktora gitmek de istemiyorum kendimden tiksiniyorum resmen başına böyle bir şey gelen varsa lütfen yazsın 😭