Kızlar 20 aylık bir bebişim var yüz üstü durmayı geçtim artık sırt üstü yatarken bile iki eliyle bezine baskı yaparak böyle nefes nefese kaliyo. Bunu gündüzleri yapiyo. Eşime soyluyorum yok artık saçmalama kucuck çocuk nerden bilsin diyo. Bir kere emanet ettiğim çocuğu tabiki oyuncak koymuş önüne kendisi telefonda takiliyo baktım çocuk yerde yapiyo yapacağını gelip kızdım eşime şimdi de mi görmedin bakmiyosun ki çocuğa dedim. O da baktı ayaklarını yere vuruyo bence sadece sen kötü dusunuyosun dedi. Küçük çocukta o duygu olmazmis bu konuda ısrarcı. Tamam olmasın ama ben onu böyle görünce acayip sinirleniyorum. Yapcak başka birşey yok o mu kaldı yani ne yapmam lazım. Farkettigim an hemen kaldırıp hemen başka bir oyuncağı getiriyorum oynasın unutsun diye ama yapiyo işte sizce de çok küçük değil mi daha ne bilim 4-5 yaşında başlar benim bildiğim böyle seyleri