ikircikli_kircicegim Bebeğim bu aralar gece o kadar sık uyanıyor ki benim gibi olan var mı sormak istedim. Dişlerden mi bilmiyorum. Ama bu uykusuzluk beni mahvetti. Devamlı memede. Hiç ayrılmıyor.
Amine2234 ikircikli_kircicegim aynı bizimki 10.cu aya girdi uyku faslına gelince gece bi ağlama bi huysuzluk bi asabiyet sürekli meme istiyo sürekli uyanıyo aynı harabiyet bendede mevcut resmen bittim sanırım 10.cu ay atakla geçiyor sadece nerde araştırdıysam😞
Asseagl ikircikli_kircicegim ayrılık kaygısı da ekleniyor o ayda, 11. ayda tık diye kesildi. gideceğimizden ve gelmeyeceğimizden korkuyorlarmış ve “güvenli bağlanma” tam olarak bu ayda başlıyor. Güvenli bağlanması da çoooook önemli. Araştırın mutlaka :/
mamanveutdormir ikircikli_kircicegim karnının tok olduğuna emin olun oda fazla sıcak veya soğuksa da uyanıyorlar. gün içinde çok uyuduysa gece uyumak istemeyebilir aslında hepsi bir bütün. eğer dişse geçici bir durumdur anlayışla sabırla geçer inşallah
ikircikli_kircicegim Amine2234 Doktora gittim yeşil akıntısı da vardı belki enfeksiyon yüzündendir diye ama doktor tam zamanları dedi. Enfeksiyon yoktur dedi tahlili temiz çıktı. Dışten olma ihtimali yüksek. Agri kesici verdim gece rahat uyudu.