3 yaşına geldi sabah çok erken kalkıyor 6-7 gibi akşam da 8-9 bazen 9bucukta uyuyor öğlenleri gözünden uyku akıyor uykusuzluktan ölse de inatla uyumak istemiyor ağlıyor katıla katıla. Yani uykuyu bırakma zamanı olsa uykusu olmaz diye düşünüyorum. Uyutmadıgım zamanlar çok hırçın oluyor ama inatlaşmak da ikimizi de yıprattı iyice. Ne yapmak lazım kızlar?