Sünnet derisi darlığı olabılır. Bızde de vardı çişinde de azlık geceleri kuru alıyorsanız mutlaka sünnet ettirin. Bn 2 aylık ıkeb yaptırdım. İyileşmesi hızlı oluyor hareket ermedıhı için de koruması kolay oluyor. Dönme emekleme dönemi baslayınca çok zor olur. Operatör doktora sünnet ettirdik o da öyle dedı. Ne kadar erken o kadar iyi olur dedı. Siz yıne de düşünün.