Kizlarrr bu nasil bir seydir kizlaaar, uyumadi neden uyumadi, uyudu neden cok uyuduu Allahiim bir an evvel atlasak şu levelleri tecrubeli anne olsak diyorum aklımı kaybetmedenn..
Neyse.. 2. ayimiza girmek uzereyiz Hayrlisiyla. Bugun bebittom cook fazla uyudu. Normalde pek gunduz uykusu yoktur hep bakar etrafa. Ama bugun coook uyuyor ve uyaninca 5 dkk emiyor (Bezleri doluyor karni doyuyor yani) ve epey mizmizlanarak uyanik kaliyor emerken de debeleniyor ama uyurken cok rahatt mışıl mışıl.. 2 gundur art arda dışarı ciktik acaba yordum mu onu 😧
Yoksa bana bu gece uyku yok muu ya da bebegim hastalanıyor da ondan kendini uykuya mi verdi?? Olur mu arada boyle tecrubeli anneler buyrun sohbete..