Bebeğim aşırı iştahsız hatta tüm gün lokma sokmuyor ağzına sadece su içiyor çok az da mama o da içerse içmezse oda yok. Her yolu deniyorum önüne koyuyorum hani belki yer diye asla ağzına koymuyor. Bunun için doktora giden çözüm bulabilen var mı. 14 aylık 9.000 kg. Yani keşke yese kilo almasa da olur yeter ki yesin yani