Selam anneler, oğlum artık 2 yaşında ve mamayı bıraktırmayı düşünüyorum. Nasıl bıraktıra bilirim? Sürekli mama istiyor yemesi çok değil ama kilosu ideal. Mama bıraktırma yöntemleriniz neler? Asla süt içmiyor ama yoğurt ve ayranı seviyor. Süte de alıştırmak istiyorum pekmezli ballı sade denedm içmiyor maalesef. Nasıl sevdirebilirim?