Kızlar dün hastaneye gitmiştik gece banyodan sonra biliyorsunuzdur. Neyse eve geldik gece 5 te sızlanıyordu bi uyandım yanıyor ateşten sanırım üşüttü ve hasta oldu. Hemen ateş düçürücü şurup verdim nemli bez koydum saat 7 gibi uyudu. Sonrasında 9 da kalktı tekrar ateşli hafif öksürüyor hemen hastaneyeei götürdük doktor baktı ateşi 38.5 sonra fitil yaptılar kan tahlili verdik. Sonucumuzu bekliyoruz. Kendimi sorguluyorum ne biçim anneyim evladıma bakamadım diye zaten gurbetteyim allahım inanın çok kötüyüm rabbim evlatlarımızı her türlü kazadan beladan korusun sağlık sıhhat versin ben gerçekten kötü bir anne miyim geceden beri çok afedersiniz mal gibiyim. Onu öyle gördükçe ağlıyorum. Normalde güçlüyüm ama ilk defa hasta oldu geçermi hemen bilmiyorum inşallah bişeyi yoktur allahım çok zor gerçekten😔