Mhy61 Kızlar bebeğim 15 günlük 3 kilo doğdu bugün tartıldık 3300 gram olmuş iyi mi sizce? Az gibi geldi bana
Zeynep0808 Mhy61 ödemli oldukları içim kilosu 3 ün altına düşmüştür sonra geri almıştır bence normal gayet iyi
Fstk Zeynep0808 1. Ay dolduğu zaman yaklaşık 1 kilo kadar almaları beklenir. İlk 15 gün benim bebeğimde alamadı. Hastaydı. Sonraki 15 günde aldi ama 1 kilo kadar değil . 700,800 Gr bile normaldır.