Bebeğim 9 gün sonra yaşına girecek taneli yemek yemeye alıştı ama birkaç gündür ağzına hiçbirşey sokmuyor bizde bunu doktora sorduk kilosuna baktı bi sorun yok zayıflamamış zaten çok kilo alan bi bebek değil hiç durmuyor yerinde, dişlerini kontrol etti azı dişinin oralara parmağını değdirdiğinde bebeğim kaşımaya başlamış ağzıyla ondan şüphelendiler ve boğazı da biraz kızarmış ya dişten yada boğazdan dolayı yemiyor gibi gözüküyor. Hemşiremiz yemeklerini blendır ver rahat yutsun en azından aç kalmasın bir süre dedi bende taneli yemek yemeye yeni alıştırdığım için tekrar sıkıntı çekmemek için sonrası taneli yemezse ne olacak dedim oda şu dişleri patlayana kadar idare et dedi. Ne yapmalıyım sizce taneli verince asla ağzına sokmuyor birkaç kaşık alıp bırakıyor aç uyuyor geceleri, blendırdan geçirirsem de tekrar taneli yemez diye çekiniyorum fikrinize tecrübelerinize ihtiyacım var 😩