Kizlar kizim 16 aylık. Ve bana anne demiyor. Baba diyor , ismimle sesleniyor yada meme diyor. Normalde 6 7 aylikti anne diyebiliyordu ama simdi asla demiyor. Cok fazla kelimesi var bir cok kolay soylenebilecek şeyleri söylüyor fakat anne demiyor. Tekrar et dedigimizde bizden sonra anne diyor ama sonra oyuna ceviriyo agzinin icinde yutarak aaa eee falan yapıyor. Bebisi boyle olan var mi ne zaman duzelir bana anne diye seslenir acaba ?