MyDarlingSon Şu büyük olan arabaya gecdık de örtü örtüyormusbz ona nasıl örtüyosnz duruyormu üstünde diğer ana kucağında üstten takıyordum buna örtmesem çok çıplak givi duruyor araba birde jalabalık yerlerde kapatirim diye düşünüyorum
35izmir MyDarlingSon ben örtmüyorum zaten cocuk sıkılıyo bakınıyo zaten tutar bu ara hrseyi tutup cekiyo
Zlm MyDarlingSon Oznur_0708 https://www.hepsiburada.com/sevi-bebe-pano-baskili-mslin-bebek-arabasi-rts-p-HBV00000N5U65?magaza=Babykidy&url_src=and-product-detail Sağ ve sol altllarinda ağırlık var tam benim arabayı ortmuyo ama genede çoğunu kapatiyo azcik kenarları açık kaliyo
aylinbb bebek arabasına örttüğünüz en ince örtü bile güneşte arabanın içerisinin sıcaklığını 10 derece arttırıyor haberiniz olsun
aylinbb MyDarlingSon 1 yaşında ilk doğduğunda tentesini kapatıyordum güneşte ya da rüzgarda. sadece metrolarda örtüyordum onda da yandan açık kalacak şekilde. kışın da kalın battaniyesi var bebek arabasına takılan kundak gibi olan onu kullandık hep
Zlm MyDarlingSon yok değil fotoğrafta büyük furuyo benim arabya kenarlari boşlukta kaliyo e bebekte var deneyip bakabilirsiniz ama o kadar büyük degil bende Jolie litetrax 4 var