Aslicatkin size tavsiyem çok su için ve direnin ben daha çok uğraşsam belki gelirdi sütüm çok pişmanım. İçebildiği kadar son damlasına kadar emzirin bebeğin içmesiyle sağmak farklı oluyor, içiyorsa içirin meme reddi varsa ilgisini dağıtıp çare arayın. Dediklerimi yanlış anlamayın mama da zehir değil sonuçta evet ben hep mama verdim ama sadece inanın kendinize sütünüz çoğalır çok olumlu düşünüp uğraşın derim.