1prenses_annesii Akşama misafirim var yemek de yapicam tatliyi aradan ciksrmak istiyorum ıslak kek yapıcam şimdi yapsam akşama kadar cok fazla ceker mi bide dolaba mi koyayim disarda mi kalsin
-annesininprensi- 1prenses_annesii Strecleyip dolaba koyarsaniz bence olur daha iyi olur diye bilyorum yapabilirsin bence
SeverusSnape 1prenses_annesii cok guzel olur. Tatlilar dinlenince daha lezzetli oluyor. Ustu kapali sekilde dolaba koyabilirsiniz. Elinize saglik.😊
Pamuk_bebegim42 1prenses_annesii Hemen yap canım onun çekmesi gerekiyor zaten bazen bir gün öncede bile yapıyorum ben dolaba köy hemen yapıp
1prenses_annesii Balkizlarim çok cekerse doye endiselendim ama sosunu bol koyarsam bisey olmaz herhalde